piątek, 20 marca 2015

Bydgoskie Jasne FULL

Bydgoskie Jasne FULL

Piwko otrzymane od Iskry. Specjalnie dostarczone mi z jego wyciecieczki do Bydgoszczy.

Kolor: Ciemno-brązowe wpadające w czerwone. [4/5]
Piana: Praktycznie żadna, nawet po agresywnym nalaniu. [0/5]
Zapach: Bardzo fajne aromaty karmelowe ale nic poza tym. [4/10]
Smak: Zaskakująco wysoka goryczka. Bardzo słodkie i pełne w smaku. [15/20]
Wysycenie: Zbyt niskie ale trochę to moja wina bo nalewałem bardzo agresywnie bo chciałem wymusić pianę. [1/5]
Opakowanie: Etykieta nawiązująca do starych czasów. Bardzo czytalna i miła dla oka. Szkoda tylko że kapsel jest goły bez loga browaru. [3/5]
Data przydatności: 4 miesięcy do końca.
Uwagi: Piwo specyficzne mi nie do końca odpowiada jego charakter.

Moja ocena: [27/50]

Styl: Jasny lager
Browar: Krajan Browary Kujawko-Pomorskie Sp. z o. o.
Ekstrakt: 14,1 Blg.
Alkohol: 6%
Filtrowany: bd
Pasteryzowany: Tak

Cena: bd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz