wtorek, 10 lutego 2015

Złoty kwadrans Kustosza…

Dziś będzie tematyka śmiałości człowieka pod wpływem alkoholu. 


Nie ma z mojego punktu widzenia różnicy miedzy śmiałością po wypiciu piwa (czytaj kilku) a wódki. Ciekawy jest dla mnie sposób w jaki działa alkohol na śmiałość człowieka, czego najlepszym przykładem jaki jestem w stanie opisać jest tytułowe „Złote 15 minut Kustosza”. Objawia się to wzmożoną aktywnością podczas imprezy i ma to miejsce zazwyczaj w jej połowie. Zauważyłem że stosunkowo ciężko ocenić kiedy czas ten nadejdzie. Zachowanie kolegi w tym czasie radykalnie się zmienia. Wzrasta do bardzo wysokiego poziomu zainteresowanie płcią przeciwną, podczas oglądania tego spektaklu można nawet mieć wrażenie że cykl wpisów o teściowej Kustosza zbliża się do finału. Lecz po rzeczonych 15 minutach wzmożonej aktywności imprezowe zwierze traci swój instynkt i grawitacja zaczyna oddziaływać z większą siłą co prowadzi do szybkiego powrotu do domu.

Z tego co zauważyłem to niektórzy piją alkohol całą imprezę właśnie dla tych 15 minut a nawet trenują aby zwiększyć ten czas.

Także ten, wpis na prośbę Ghostera który dziś powiedział „Szwagier dlaczego nie ma na  blogu nic o Kustosza złotych minutach.” Wiec już jest…

Pozdrowienia dla wszystkich którzy też mają swoje 15 minut na imprezie. Ja chyba też do nich należę… 


1 komentarz: