wtorek, 6 stycznia 2015

Co to za chłop jak całego piwa na raz nie wypije?

No właśnie ostatnio właśnie byłem u specjalisty tokarza z zamiarem wytoczenia głowicy do kapslownicy. Wpadam do warsztatu no i pokazuje ładnie wykonany rysunek techniczny, fajnie zadowolony mówię sobie będzie spoko. No ale specjalista pyta mnie co to ma być ? Ja oczywiście odpowiadam że kapslownica do piwa no bo taka była prawda. Tokarz podnosi głowę znad rysunku patrzy na mnie z zaskoczeniem i kwituje...

Co to za chłop jak całego piwa na raz nie wypije...


Także nie chwalcie się że macie kapslownice do piwa bo wasza „chłopskość” zostanie podważona.
Jestem ciekawy czy jakby przedstawiony przeze mnie specjalista dostał „grubego” RIS'a to by go wypił na raz.

Dziś znowu nie ma nic o teściowej Kustosza ale nic straconego. W sumie pozdrawiam go bo twierdzi że nie czyta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz