piątek, 13 listopada 2015

Litr smakosza w Degustatornia Gdańsk

Sobotni wieczór, nie ma co robić wiec ze znajomymi idziemy na piwko i planszówki. 

Postanowiłem że skoro mam pić piwo to zamówię litr smakosza czyli 6 piw w szklankach 150ml. 

Jak zwykle przywitał mnie tam piękny podświetlany witraż.

Dobra, do rzeczy czyli co piłem... 




Zaczynając od lewej do prawej:

1. China town z Browaru Brodacz

Piwo bardzo ciekawe ze względu na zaskakująco dobrze komponujące się aromaty przypraw. W  smaku trochę ostre ale zarazem lekkie i bardzo pijalne.

2. Violetta Vanillas z Browaru Hopium

Bardzo słodkie, istna czarna kawa mocna kawa z mlekiem. Piwo również bardzo przyjemne, zasmakuję się w nim każdy koneser kawy.

3. KaffirAPAaaa z Browaru Reden

Same dobre piwa trafiłem, chociaż spodziewałem  się że w tym będzie więcej cytrusów a było ich na prawdę mało. Nie wiem jak smakuje ten cały Kafir ale chyba wyraźny to on nie jest. 


4. Takie Życie z Browaru Brodacz

OOoo to mi dopiero gardło uwędziło. Takie Roggenbiery to ja mogę pić. Super wędzonka i idealne nasycenie. 

Takie Życie
Takie Życie
5. Svijany Ryrit

Pils w którym goryczki nie żałowali Czesi...

6. Młynarz z Browaru Profesja 

Na tym to się trochę zawiodłem bo mi średnio smakował był jakiś taki bez wyrazu. Spodziewałem się czegoś ambitniejszego. 
mlynarz opis



Klikając na zdjęcia pod opisem piw przeniesiesz się do źródła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz