wtorek, 16 czerwca 2015

Czas na rozsadzanie i sprawdzenie korzeni moich winorośli

Przyszedł czas na to aby przesadzić moje sadzonki do osobnych pojemników. Praktycznie wszystkie sztobry udało mi się ukorzenić poza odmianą V68021 której obie sadzonki uparcie nie chcą dać oznak życia.



Starałem się bardzo delikatnie wyciągnąć sadzonki z korytka. 












Jak widać korzenie są bardzo liczne.













Podczas wsadzanie sadzonek uważałem bardzo żeby uszkodzić jak najmniej korzonków tylko lekko usuwałem warstwę ziemi gdzie na pewno ich nie było.










Tak przygotowane sadzonki wsadzałem wraz z pozostałością starej ziemi do nowych większych doniczek.














Inspekcja sadzonek odmiany V68021 wykazała że jeden ze sztobrów zgnił od dołu natomiast drugi miał daw malutkie korzonki wiec wsadziłem go tak jak pozostałe do większej doniczki z nadzieja że może coś z niego będzie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz